BrandForceOne bouwt unieke marktpositie uit bij B-Mansion

 

Strategische transformatie boutique BrandForceOne verhuist per direct naar B-Mansion in Enschede. Deze nieuwe locatie benadrukt de ambitie van BrandForceOne om in heel Nederland zichtbaar te worden als dé strategische transformatiespecialist voor MKB-bedrijven met groeiambitie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ruimte voor trainingen en events
Vanuit de nieuwe locatie verwacht oprichter Ellen Gackel direct nieuwe kansen te benutten: ‘Ons nieuwe kantoor zit op een steenworpafstand van het oude. De plek waar ooit mijn vader voor zichzelf begon en ikzelf nu bijna 10 jaar geleden. Met oog op de ambitie om uit te groeien tot dé specialist op het gebied van strategische transformatie van MKB-bedrijven, was het tijd voor nieuwe energie en meer zichtbaarheid. B-Mansion is door de diversiteit aan bedrijven en de Starbucks op de begane grond, meer een venue dan een kantoor. Dit sluit naadloos aan bij de toekomstplannen van BFO, zoals het uitbreiden van onze diensten met trainingen en events.’

Branding, Beauty en Business
Naast de reuring die B-Mansion met zich meebrengt sluit de filosofie ‘Beauty meets business’ perfect aan bij de transformatieaanpak van BrandForceOne. Ellen vervolgt: ‘PR, concept-denken en mooie marketing, spelen in onze transformatiemethodiek een prominente rol. Door op een aantrekkelijke manier uit te dragen waar je voor staat trek je als bedrijf de juiste mensen aan en bereik je je doelen sneller. B-Mansion laat zien wat de kracht van PR & branding is als je deze doelgericht inzet.’

De kracht van cross-overs
Eigenaar van het B-Mansion concept Sharon Ede van der Pals verwacht dat de unieke mix van beautybedrijven en andersoortige bedrijven leidt tot een boost van nieuwe initiatieven en concepten. Sharon: ‘Ik geloof in de kracht van diversiteit en het delen van goede energie. Daar komen onherroepelijk mooie nieuwe dingen uit. Met BrandForceOne onderzoeken we nu bijvoorbeeld de mogelijkheden om hier business events te houden.’